Vytvorte návštevníkom skvelý user experience (UX) a zmeňte ich na zákazníkov
Urobili ste už všetko preto, aby sa návštevnosť Vašej webovej stránky zvýšila. Máte perfektne vyriešené SEO. Získavate množstvo návštevníkov z vyhľadávačov. Dokonca možno máte spustené online reklamné kampane, no návštevníci nie a nie nakúpiť, alebo vykonať požadovanú akciu?
Web audit od ONLINE TORO odhalí slabé miesta vášho webu, kvôli ktorým sú návštevníci iba potenciálnymi a nie skutočnými zákazníkmi.
1. Prečo sa oplatí testovať použiteľnosť webu
Použiteľnosť webu (web usability) si môžete predstaviť ako správanie návštevníka na webe – kde pozerá, kam kliká… Jedným slovom, User Experience. Vďaka špeciálnym nástrojom, ktoré slúžia ako „röntgenové videnie“ dokážeme toto správanie sledovať, a tak prispôsobiť web, aby na návštevníkov zapôsobil. Web usability test či user testing je pre zvýšenie konverzií v súčasnej dobe nevyhnutnosťou.
2. Ako vám User Experience (UX) zvýši konverzie
Milióny návštevníkov navštívia každý deň tisícky webov. Väčšina návštevníkov však odíde bez toho, aby vyplnili formulár, alebo urobili nejakú inú akciu. Pravdepodobnosť, že sa opäť vrátia, je mizivá. Urobiť skvelý prvý dojem máte šancu iba raz. Ale nemusíte to nechať na náhodu. Vďaka testovaniu vášho webu dokážete rýchlo zistiť, aký dizajn a aké prvky menia návštevníka na zákazníka, a ktoré ich odháňajú ako repelent.
3. Čo je to User Experience
User Experience si môžete predstaviť ako správanie návštevníka na webe – kde pozerá, kam kliká…
Vďaka špeciálnym nástrojom, ktoré slúžia ako „röntgenové videnie“ dokážeme toto správanie sledovať, a tak prispôsobiť web, aby na návštevníkov zapôsobil.
4. Kedy sa vám oplatí testovať použiteľnosť vášho webu
- Máte návštevnosť, ale málo zákazníkov
- Chcete zvýšiť počet zákazníkov so svojho webu bez toho, aby ste museli investovať do marketingu