Nenechajte si ujsť tisícky potenciálnych zákazníkov na sociálnych sieťach
Získať si pozornosť zákazníka je ťažšie ako kedykoľvek predtým. Deň čo deň sú ľudia bombardovaní reklamou, ktorá ich odrádza. Vy však môžete byť úplne iný a žiadaný v očiach svojich klientov. Ako?
Stačí využiť silu sociálnych sietí ako napríklad Facebook.
Človek je tvor spoločenský. O tom svedčí aj túžba ľudí spájať sa a zdieľať zážitky na sociálnych sieťach. Ak ignorujete túto hybnú silu marketingu, strácate tony potenciálnych zákazníkov, ktorých môžete rýchlo a efektívne osloviť.
1. Prečo sa oplatí využívať sociálne siete
Odporúčanie priateľa zaváži oveľa viac ako vidieť reklamu na produkt. Vo svete sociálnych sietí ako Facebook odporúčania cestujú z jedného miesta na druhé v priebehu sekúnd. Zákazník zdieľa svoje skúsenosti na sociálnych sieťach bleskovou rýchlosťou. Stačí kliknúť a vedia o tom všetci jeho známy.
2. Sociálne siete patria k najlepším spôsobom, ako pritiahnuť ideálneho zákazníka
Táto forma reklamy je okrem toho najbližšie k tomu, čo sa dá nazvať snom každého marketéra. Jej účinok viete odmerať a vďaka cieleniu na záujmy, vek, či oblasť viete osloviť zákazníka presnejšie ako kedykoľvek predtým.
3. Získajte viac klientov pomocou sociálnych sietí a Facebook reklamy
Spoliehať sa len na jeden zdroj zákazníkov je podnikateľská samovražda. Najlepšie je, ak máte viacero komunikačných kanálov. Ak ešte nevyužívate sociálne siete a Facebook reklamu, urobte tak čo najskôr. Za pár desiatok eur ju viete otestovať a zistiť, aká reklama na Facebooku je najúčinnejšia. Avšak aj marketing na Facebooku si vyžaduje svoju stratégiu, tak aby boli vaše financie investované čo najúčinnejšie.
4. Nie je to len o počte zákazníkov. Je to o vzťahu, ktorý so zákazníkom máte
Môžete zákazníkov brať ako čísla. Ale vášmu biznisu to neprospeje. Je to o vzťahoch, ktoré so zákazníkmi budujete. Tie povedú k dlhodobému úspechu. Vzťahy vedú k dôvere a tie k lojálnosti. Vďaka sociálnym sieťam viete pravidelne komunikovať a poskytovať hodnotu zákazníkom, vďaka ktorej si vás zapamätajú.
5. Využite mocnú silu marketingu na Facebooku
Predstavte si, že by ste dali 100 eur na Facebook reklamu a vrátilo by sa vám 200 eur v predajoch. Dokedy by ste to opakovali? Ak za každé euro získate 2, tak neustále. Facebook reklama to dokáže vďaka skvelému cieleniu.