S Gmail Ads viete efektívnejšie osloviť zákazníka než kedykoľvek predtým

Gmail Ads je unikátny typ reklamy, ktorý sa zobrazuje v Gmail účtoch. Obsahuje krátky teaser, ktorý sa dá rozkliknúť podobne ako email.  Tu máte priestor osloviť zákazníka na väčšej ploche a povedať mu, prečo práve vy. A čo je absolútny top? Cieliť môžete aj na zákazníkov/návštevníkov konkurencie.

Odporúčania patria k najlepšej reklame. Vďaka Gmail Ads ich viete získať. A nielen to.

Gmail reklama mení pravidlá hry vo váš prospech

Hoci by sa mohlo zdať, že Gmail reklama sa zobrazí hocikomu, nie je to tak. Tento systém ponúka, oproti iným platformám, nové možnosti cielenia. Vďaka tomu dokážete presnejšie osloviť ľudí. Napríklad, cielenie na príbuzné domény, či domény konkurencie.

Nižšia cena za klik oproti bežným Adwords kampaniam

Oproti klasickým AdWords kampaniam viete znížiť cenu za klik aj 10-násobne. Pri Gmail reklame môže preklik stáť len 3-4 centy. Aj vďaka tomu sme jednému z našich klientov znížili cenu za konverziu o 49% v odvetví, ktoré je na Slovensku veľmi konkurenčné.

Prečo si nechať navrhnúť Gmail reklamu od ONLINE TORO?

Patríme medzi prvé marketingové agentúry na Slovensku, ktoré mohli testovať tento nový typ reklamy.
Nemusíme zisťovať, ako sa používajú a nastavujú, takže vaše požiadavky zapracujeme rýchlejšie.

Aké formáty Gmail reklamy sú dostupné?

Image

Formát, ktorý tvorí obrázok s rozmermi 650px X 300 až 1000px. Jeho výhodou je veľká klikateľná plocha, keďže celý obrázok je zároveň odkazom na webstránku. Vhodný je, napríklad pre brandové kampane, v ktorých potrebujete prezentovať ľahko zapamätateľný vizuál. 

Multi-product

Pri tomto formáte môžete propagovať až 6 produktov/služieb. Pri každej položke môžete použiť nadpis, obrázok a call to action button. Voliteľná je hlavička (header),s rozmermi 650px X 50 až 200px, ktorá sa zobrazuje navrchu Gmail reklamy. Po tejto šablóne siahnite, ak vlastníte e-shop a chcete promovať akciové produkty. Prípadne, ak chcete spropagovať služby či benefity vašej firmy.

Single Promotion

Je kombináciou viacerých prvkov. Tvorí ho obrázok s rozmermi 300px X 200 až 500px, nadpis, blok textu a call to action button. Voliteľná je opäť hlavička (header), s rovnakými vlastnosťami ako pri Multi-product. Tento formát Gmail reklamy obsahuje výrazný call to action prvok, ktorý patrí medzi jeho hlavné výhody. Vďaka nemu máte možnosť zaujať užívateľa a priviesť ho na webstránku, aby vykonal konverziu. 

Gmail Custom HTML

Ak máte vlastnú predstavu o dizajne a nechcete využiť žiadnu z ponúkaných šablón, tento formát je pre vás. Vhodný je najmä pri kreatívnych alebo neštandardných kampaniach, kde by vás šablóny zbytočne obmedzovali.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov