Efektívny mobilný marketing
Marketing bol najprv hlave doménou novín a časopisov. Neskôr prišlo rádio a televízia. Nástupom internetu zákazníci prešli k počítačom a teraz aj k mobilom a tabletom. Vaši zákazníci sa presúvajú. Ostanete stáť?
1. Prečo sa zamerať aj na mobilných užívateľov
Z roka na rok stúpa počet ľudí, ktorí trávia viac času s očami prilepenými k mobilu. Odhaduje sa, že až 60% návštenosti na webe je z mobilných zariadení. Lenže mnoho webov stále nie je optimalizovaných pre rôzne veľkosti obrazoviek. Preto je mobilný marketing skvelou príležitosťou, ako účinne osloviť nových zákazníkov.
2. Zvýšite svoje pozície vo vyhľadávači Google aj pri mobilnej reklame
Od 21. apríla 2015 Google uprednostňuje stránky, ktoré sú optimalizované pre telefóny a tablety. Zobrazuje sa váš obsah v mobiloch a tabletoch správne? Dá sa text ľahko čítať bez zmenšovania alebo zväčšovania? Dá sa ľahko čítať na malých obrazovkách? Ak ignorujete tieto faktory, riskujete svoje pozície. Tieto faktory majú navyše dopad aj na vašu platenú mobilnú reklamu. Zákazníci prichádzajú aj z mobilných zariadení. Preto nezabúdajte, že mobilný marketing je v súčasnej dobe nie možnosťou, ale nevyhnutnosťou!