Ušetrite čas a nechajte si urobiť PPC reklamu v Googli od expertov

Existujú dva typy online reklamy:

  • Necielená reklama, ktorá ľudí otravuje
  • Cielený reklama, ktorá je relevantná pre zákazníkov

Fakt: drvivá väčšina firiem využíva tú prvú, a tak zbytočne vyhadzujú financie na neefektívnu reklamu. Vyhadzujete peniaze na reklamu von oknom aj vy? Poďme to zistiť.

1. Prečo firmám nefunguje online marketing

Dajte na zem 2 zajacov a skúste ich chytiť oboch naraz. Pri ich rýchlosti nechytíte ani jedného. Ale ak sa budete sústrediť len na jedného, nakoniec ho chytíte. Takisto keď sa firmy snažia osloviť všetkých, neoslovia nikoho. Sústrediť by sa mali len na tých najperspektívnejších.

2. Úspešné firmy sa sústredia na cielenú reklamu

O marketingu existuje mnoho mýtov. Jeden z nich je, že ľudia nemajú radi reklamu. To platí vtedy, ak je reklama nudná a ponúka produkty, o ktoré zákazníci vôbec nemajú záujem.

Pravda je taká, že ľudia radi nakupujú. Nemajú radi, ak sa im na silu predáva.

3. PPC reklama je vynikajúci nástroj, ako cieliť a testovať vašu online reklamu

Vďaka PPC reklame v Googli dokážete osloviť relevantných zákazníkov, ktorí vyhľadávajú presne to, čo ponúkate. Minimalizujete tak náklady na neefektívnu reklamu a zvýši sa vám návratnosť investície do reklamy. Navyše viete ľahko otestovať efektívnosť kampaní a zistiť, čo vám nefunguje len málo, čo dobre a čo najlepšie.

4. Ako funguje Google reklama?

Výhodou PPC reklamy je, že si môžete zvoliť platbu za kliknutia na vašu reklamu (tzv. pay per click). To znamená, že ak ju potenciálny zákazník uvidí, ale neklikol na ňu, nič neplatíte. Výhodou je tiež to, že zákazník vo vyhľadávači Google reklamu neuvidí, pokiaľ nezadá kľúčové slová, na ktoré cielite. V rukách špičkového marketéra je PPC reklama nepostrádateľný nástroj pre zvyšovanie predaja.

Naše aktivity, aby sme zvýšili pravdepodobnosť úspechu vašej Google reklamy

  • Ako náhle pochopíme váš trh a zákazníkov, vypracujeme dôslednú analýzu kľúčových slov, ktoré zadávajú vaši potenciálni zákazníci do vyhľadávania pri hľadaní produktov a služieb
  • Vyberieme kľúčové slová podľa vášho segmentu, zacielime na vašu cieľovú skupinu podľa veku, regiónu, či záujmov. Pripravíme potrebné podklady a nastavíme meranie cieľov v analytických nástrojoch vášho webu.
  • Priebežne kontrolujeme výsledky PPC reklamy, meníme a pridávame kľúčové slová, vytvárame nové reklamné texty, meníme nastavenia cien za kľúčové slová a vykonávame také aktivity, ktoré zabezpečia výhodný pomer cena/efekt a zvýšia konverzie. Tak sa vaša PPC reklama stane efektívnou.
  • Ako klient máte kedykoľvek prístup k nahliadnutiu ku všetkým svojím PPC kampaniam. Tak získate aktuálny prehľad kedykoľvek potrebujete.
  • Pravidelne vám budeme reportovať na mesačnej či týždennej báze dosiahnuté výsledky PPC kampaní. Reporty nastavíme vždy na mieru podľa vašich potrieb a požiadaviek.

Do akej PPC kampane chcete investovať vy?

Zákazníka nepresvedčíte, aby si kúpil to, čo vôbec nechce, ani nepotrebuje. Takáto reklama ho iba odrádza a vyvoláva nezáujem. Ale keď vidí to, o čo už má záujem, rýchlo spozornie. Čo chcete vy? Odrádzať zákazníkov, alebo triafať do čierneho čo najčastejšie?

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.
Informácie o spracovávaní osobných údajov