gonzales v kategórii Online marketing

Viete na čo slúži toto: # ?

Počuli ste už o tzv. hashtag-u? Alebo ste videli niekde takýto symbol: #? Hashtag je úzko spätý s mikroblogovacou službou Twitter. A čo vlastne znamená a na čo sa používa? Čítajte ďalej!
Viete na čo slúži toto: # ?

Počuli ste už o tzv. hashtag-u? Alebo ste videli niekde takýto symbol: #?
Hashtag je úzko spätý s mikroblogovacou službou Twitter. A čo vlastne znamená a na čo sa používa? Čítajte ďalej!

 

Tzv. mriežka je interným komunikačným nástrojom a kanálom na sociálnej sieti Twitter a je pre ňu typické:
–    slúži na označenie určitého slova alebo komunít, skupín, značiek, tém, trendov atď.,
–    nástroj na triedenie a filtrovanie relevantných a užitočných informácií a tweetov na Twitter-i,
–    je určitou formou kľúčového slova,
–    veľké množstvo dát na analýzu a možnosť dotazovania formou ankety,
–    forma hypertextového odkazu – realtime sledovanie nových tweetov.

 

Google indexuje každý tweet a preto je vhodné ho vhodne doplniť o relevantný hashtag a tak mu dať vážnosť a možnosť ho uviesť i medzi ľudí, ktorých nemáte medzi svojimi followermi.

 

Veľkými výhodami tejto mriežky sú:
–    označenie kľúčového slova zadarmo,
–    rýchly spôsob komunikácie,
–    cielenie.

 

Malý test sme spravili aj my v RUonline, kedy sme si vytvorili anketovú otázku a tú sme použili ako tweet, kde sme pridali dokonca až dva hashtagy. A tak mohli odpovedať na našu otázočku nielen naši followeri ale i ostatní, ktorí prostredníctvom hashtag-u si nás vyhľadali. Odpovede nám prichádzali formou „replies“ alebo „direct messages“. Tu je ukážka nášho tweet-u aj s hashtag-mi:

 

SEOprieskum

 

Ak Vás zaujímajú celosvetovo najznámejšie hashtagy s možnosťou vidieť grafy ich použitia z časového hľadiska, tak jednoducho kliknite tu.

 

Veľkú novinku v PPC riešeniach nedávno priniesol Etarget, ktorý umožňuje vytvoriť a sprevádzkovať veľmi jednoduchú PPC kampaň, ktorej reklamný text je vlastne klasický tweet s rozsahom maximálne 140 znakov. Daný reklamný text si vytvoríme úplne jednoducho na stránke Etarget-u, pričom na jeho konci treba použiť hashtag #ad140.

Aj toto je jedno z mnohých marketingových využití tzv. hashtagov. Príkladov je ale oveľa viac a na Slovensku fungujú skôr ako určitý testovací manéver, nakoľko dominantným sociálnym médiom ostáva Facebook.

 

 

Autor: Ing. Ľuboš Oláh, Online marketing specialist

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.