Trendy v Youtube – Ako ich využiť v hotelovom biznise

Aj my sme boli súčasťou nedávneho podujatia HORECA konferencia a Jarné stretnutie hotelierov, ktorej sa zúčastnilo viac ako 150 majiteľov, prevádzkarov a manažérov hotelov a reštaurácií na Slovensku. Táto konferencia sa konala v Senci 14. – 16.5. a nosnou témou konferencie bolo HOSPITALITY 2.0., inak povedané potreba inovácií produktov a služieb v HoReCa. Novinkou na konferencii bol blok Hotel Technology Forum, ktorý mohol priniesť účastníkom prehľad o novinkách v oblasti digitálnych riešení a informácie o startupoch v oblasti HoReCa.
Na akcii tiež vystúpil náš CEO Peter Pauer, ktorý sa venoval súčasným trendom v Youtube a ich využitiu v hotelovom biznise. Z jeho vystúpenia sa mohli účastníci dozvedieť ako získať viac zákazníkov z internetu, ako si budovať vlastné sales kanály a prečo je Youtube vhodným nástrojom v marketingovom mixe každého hotela.
Okrem iného sa účastníci dozvedeli, že Youtube je 2. najväčší vyhľadávač na svete, mesačne ho sleduje až 77% Slovákov, ktorí tu týždenne trávia v priemere 48 minút.
Peter analyzoval správanie užívateľov na Youtube a spôsoby ako ich zaujať. Rozprával tiež o rôznych súčasných ale aj pripravovaných reklamných formátoch Youtube a možnostiach ich využitia v praxi. V jeho príspevkoch nechýbali konkrétne ukážky a videá jednotlivých formátov. Na záver pripojil niekoľko konkrétnych tipov a trikov, ktoré vo svojej online komunikácii hotely môžu využiť.
