gonzales v kategórii Google Adwords Online marketing SEO

Skórujte aj v prípade B2B – online tipy!

Budovanie vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom v B2B segmente, kvalitne vypracované SEO, dlhodobejšie investície v podobe PPC kampaní, či linkbuildingu a ďalšie rady, ktoré sú veľmi dôležité pre váš biznis. Prečítajte si tipy, ktoré vám pomôžu byť úspešnými aj v takto špecifických vodách.
Skórujte aj v prípade B2B – online tipy!

Budovanie vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom v B2B segmente, kvalitne vypracované SEO, dlhodobejšie investície v podobe PPC kampaní, či linkbuildingu a ďalšie rady, ktoré sú veľmi dôležité pre váš biznis. Prečítajte si tipy, ktoré vám pomôžu byť úspešnými aj v takto špecifických vodách.

 

Viete ako sa dostať do povedomia B2B zákazníka na internete?

 

Na rozdiel od B2C, kde je rozhodovanie zákazníka rýchlejšie, pri B2B nezabúdajte, že budujete medzi vami a spoločnosťou takpovediac vzťah. V prvom rade vás musia na internete nájsť a preto je potrebné dobre urobené SEO a v počiatkoch podpora vďaka dlhodobým PPC kampaniam. Pre špecifické odbory v prípade B2B je linkbuilding o niečo ťažší, keďže prepojenie s úzkym profilom stránok je ťažší. Dohodnite si preto prelinkovanie u vášho dodávateľa na váš web a pri inej oblasti hľadajte aspoň tú najpodobnejšiu vašej.

 

Posilníte tak pozície vášho webu a to je vašim prvým krokom k úspechu, ktorý sa často rovná konverzii.Poskytnite vašim zákazníkom demo ukážky, rôzne štúdie, či sa pripomínajte newsletterom. Pouvažujte tiež o rozhovoroch a blogoch dôležitých ľudí vašej spoločnosti na vašom webe.

 

Zákazníci neodídu z vášho webu ak:

  • – im poskytnete relevantné informácie, prospekty a jasne vyjadríte, čo ponúkate,
  • – mucholapkou na zákazníkov sú užívateľské skúsenosti a referencie,
  • – sledujte heat mapy a prispôsobujte obsah vašej webstránky jej žiadaným cieľom (uskutočnenie objednávky, vyplnenie formuláru, objednanie newslettera), resp. sledujte dôvod prečo ľudia odchádzajú z vášho webu.

 

Čo je Heat Mapa? 
Heat Mapa je grafické znázornenie miest, ktoré zaujímajú návštevníkov webu. Podľa farebnej škály môžete vidieť, na ktoré miesta najčastejšie vaši návštevníci webu klikajú.

 

SEO_heat_mapa

Zdroj obrázka: Youtube.com


Uvažujte nad tým, komu predávate!

 

V prípade B2B segmentu u vás môže rozhodovať o vykonaní objednávky ktokoľvek od finančného, cez IT, až po marketingového riaditeľa a každý jeden z nich bude váš produkt/službu posudzovať z iného pohľadu – finančný riaditeľ bude rozhodovať, či bude váš produkt pre ich spoločnosť drahý a či prinesie viac a bude mať efekt a napríklad IT riaditeľ bude uvažovať o tom, či váš produkt napríklad uľahčí procesy v spoločnosti. A takto by sme mohli pokračovať ďalej, pričom každého slovo má svoju váhu a vtedy prichádza k rozhodnutiu, či ich spoločnosť spraví objednávku u vás alebo u konkurencie.
Pri B2B segmente preto musíte myslieť na to:

 

  • – kto u vás nakupuje tovar/služby (jedna firma, rôzne funkcie – IT riaditeľ, finančný riaditeľ, …atď.),
  • – úroveň porozumenia produktov/služieb zúčastnených strán, ako hľadajú a čo (IT riaditeľ bude hľadať výhodu vášho software-u pre ich spoločnosť, na druhej strane finančný riaditeľ bude posudzovať efektívnosť pre ich spoločnosť – čo myslíte, nájdu všetci odpoveď a nakúpia?)
  • – čo získajú kúpou vašich produktov/služieb naviac – čím sú vaše produkty/služby lepšie?

 

 

Napadajú vás iné rady pre B2B segment? Pridajte ich do komentára!

 


Autor: Mgr. Elena Hajtášová, online marketing specialist SEO/SEM

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.