gonzales v kategórii Online marketing Web

RUonline patrí medzi top directmarketingové agentúry 2010

Vedeli ste, že kvalifikovaný odhad directmarketingového trhu pre rok 2010 mal byť na úrovni roku 2008 a to v hodnote 47,5 mil. €? Pravdou je, že že vývoj nenabral pozitívny smer a ekonomická situácia v Európe ovplyvnila aj vývoj u nás.
RUonline patrí medzi top directmarketingové agentúry 2010

Vedeli ste, že kvalifikovaný odhad directmarketingového trhu pre rok 2010 mal byť na úrovni roku 2008 a to v hodnote 47,5 mil. €? Pravdou je, že že vývoj nenabral pozitívny smer a ekonomická situácia v Európe ovplyvnila aj vývoj u nás. Kvalifikovaný odhad trhu tak dosiahol v roku 2010 úroveň 42,3 mil. €. Aj my ste toho súčasťou!

Vedeli ste, že RUonline sa dostala medzi top directmarketingové agentúry roka 2010? Hoci sme v roku 2010 pôsobili na trhu len 3 mesiace, čo sa odzrkadlilo na našom podiele z celkového obratu, klienti, ako aj odborná verejnosť „sú online“ a v týchto časoch si uvedomujú potrebu aktivít na webe viac ako kedykoľvek predtým. Reklama na interneteSEO optimalizácia a PPC reklama sú „in“, marketingové rozpočty na outdoor preberá online reklama.

 

a

Vývoj directmarketingového trhu hodnotíme viac menej pozitívne, orientácia zákazníkov na výsledky kladie čoraz väčšie nároky na agentúry. Online segment má v tomto výhodu, keďže je v ňom možné presne vyčísliť vložené náklady verzus získané príjmy. Ako povedal Martin Šeliga z Direct Marketing, v časoch obmedzovania marketingových rozpočtov zadávatelia marketingovej komunikácie čoraz viac chápu, že časy gigantických mediálnych reklamných kampaní sú preč, a tak sa pokúšajú segmentovať trh a so segmentami komunikovať cielene.

 

b

Naše projekty sa okrem iného dostali do rebríčka top projektov roka 2010/2011.  Spoločnosť BITTNER PRINT s.r.o. uskutočnila vo svojich procesoch obrovské zmeny so zameraním na online, preto sme sa rozhodli projekt predstaviť aj v októbrových Stratégiách (príloha Direct marketing). Medzi top projekty sa dostal aj šikovný projekt ZDRAVÍmE.sk, v ktorom sme chceli poukázať na to, že e-shop môže mať dnes každý, stačí pracovať na ňom s chuťou a vytýčiť si ciele.

 

c

Čo si myslia agentúry o klientoch? Kde robia klienti najčastejšie chyby? Aké sú odporúčania pre korektný a efektívny vzťah klient – agentúra? Aj na tieto otázky sme odpovedali spolu s ďalšími directmarketingovými  odborníkmi.

d

Sme veľmi radi, že sa Stratégie rozhodli s nami opätovne spolupracovať pri tvorbe ročenky Direct marketing, ďakujeme za poskytnutý priestor  na vyjadrenie sa.

 

e

Zistite, aké nové produkty/služby uviedli directmarketingové agentúry v roku 2010/2011.

 

f

 

Zdroj: Stratégie október 2011, ročenka Direct marketing
Autor: Ing. Katarína Molnárová, CEO, Business owner

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.