Hotel Partizán ****
výkonnostná kampaň s garanciou
výkonnostná kampaň s garanciou
HOTEL PARTIZÁN **** na Táloch je rodinný hotel nachádzajúci sa v krásnom prostredí Nízkych Tatier na južnej strane Chopku. V súčasnosti je vedený rodinou Kičovou, ktorá z neho vybudovala úspešný wellness & kongres rezort v duchu „Hotel v lese, les v hoteli„.
Hotel poskytuje ubytovacie, gastronomické, wellness a športové služby na najvyššej úrovni už 55 rokov.
Okrem iného, Hotel Partizán obsadzuje popredné priečky v hodnoteniach hotelových služieb na Slovensku a je známy snahou prekvapiť hostí vždy niečím novým.
S klientom sme sa dohodli na zmluvne garantovanom modeli spolupráce, ktorého výsledkom má byť nielen vysoká návštevnosť webu, ale aj obraty z online kanálov, ktoré doteraz u klienta veľmi zaostávali. Ohľad bolo nutné brať aj na sprostredkovateľské weby, ako Booking.com a preto...
Cieľom bolo navrhnutie takej výkonnostnej stratégie, ktorá splní dohodnuté garancie, prinesie klientovi zisk a upevní jeho meno a postavenie na trhu v dlhodobom meradle.
1. Garantovaná mesačná návštevnosť 13200 z Google
2. Celkové zvýšenie počtu online objednávok – určené KPI: 3% konverzný pomer, 201 dopytov pri priemernej cene 11 € za dopyt
Vzhľadom na stanovené ciele sme sa rozhodli kombinovať výkonnostné AdWords kampane so SEO obsahovou stratégiou.
Aj pri klientovi ako je Hotel Partizán (na trhu 55 rokov) sa oplatí budovať brand. Tým pádom vykonávať brandové kampane (Google, Youtube, Gmail a pod.) V kampaniach sa ukázalo, že reklamná skupina na brand prináša 99% konverzií a miera prekliku je 35%, pričom cena za klik je tiež najnižšia 0,08€.
Quality score kľúčových slov je v kampani od začiatku vysoké (8/10 až 10/10) aj vďaka tomu, že stránka je optimalizovaná. Najviac klikov a konverzií priniesli kľúčové slová: wellness hotel, wellness hotel tatry. Brandové slová v presnej zhode majú okolo 50% CTR. Kampaň je nutné neustále optimalizovať, najmä pridávaním vylučujúcich kľúčových slov – momentálne už ich je 626.
Samotná search kampaň (platená reklama) má porovnateľné konverzie ako organická návštevnosť (neplatené výsledky vo vyhľadávaní) to znamená, že potenciálni zákazníci reagujú rovnako v prípade reklamných textov, ako v prípade prirodzených výsledkov vyhľadávania. Tento fakt hovorí o tom, že aktivity v rámci platenej reklamy Google AdWords majú veľký potenciál pre získanie nových zákazníkov a udáva, že online reklama je vhodný online predajný kanál pre tohto klienta.
„Prebiehajúcu spoluprácu s ONLINE TORO hodnotíme pozitívne, už po 3 mesiacoch spolupráce sa približujeme k dosiahnutiu stanovených cieľov.“
Riaditeľ hotela, pán Michal Kič
Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti
„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“