Reklama na alkohol nemusí byť vždy problém. Prípadová štúdia ako sme zvýšili počet objednávok o polovicu

Klientovi narástol počet objednávok o 55 % a dosiahol 2,4 násobný nárast návštevnosti čisto z Google prirodzeného vyhľadávania. Pričom všetky stanovené ukazovatele pomaly stále stúpajú. O dôvod viac, prečo svoje weby optimalizovať a nezabúdať v online stratégii aj na SEO.
Ciele klienta
1. Dosiahnuť aspoň 200 objednávok mesačne
2. Zvýšiť organickú návštevnosť v Google a dostať relevantné kľúčové slová na prvé stránky vo vyhľadávaní v Google

1. Aký obrat sme klientovi priniesli
Spoločnosti sme za 12 mesiacov spolupráce priniesli takmer 95 % nárast obratov len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.
2. Výsledky našej práce v návštevnosti
2,4 násobný nárast návštevnosti z vyhľadávania v Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.
Aj napriek tomu, že optimalizácia webov neprináša okamžité výsledky, v tomto prípade sa SEO ukázalo účinné už od prvého mesiaca spolupráce.

3. Výsledky našej práce v počte objednávok
55% nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.
4. Výsledky vo vývoji pozícií kľúčových slov
87 % nárast slov v TOP 3 v porovnaní s východzou pozíciou
100 % nárast slov v TOP 5 v porovnaní s východzou pozíciou
62 % nárast slov v TOP 10 (na prvej strane) v porovnaní s východzou pozíciou
Predstavenie klienta
Internetový obchod s alkoholom www.alko90.sk prináša svojim zákazníkom nápoje do pohodlia ich domova. Stačí len pár klikov.
V e-shope si môžete objednať tie najkvalitnejšie alkoholické nápoje zo sveta, ako Rum Diplomatico, vodku Kremlin či šampanské Moët.
Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov
Vzhľadom na stanovené ciele, najskôr bolo potrebné zistiť východiskovú situáciu, aké relevantné kľúčové slová majú dobré pozície vo vyhľadávaní, aby čo najviac pasovali k vybranej podstránke. Dôležité bolo zvýšenie pozícií vysoko vyhľadávaných slov, zapracovanie nových relevantných kľúčových slov a získavanie spätných odkazov z adekvátnych domén, kvôli posilneniu odkazového portfólia.
Riešenia
- vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie
- SEO obsahová stratégia, content marketing, optimalizácia kľúčových slov na stránke
- linkbuilding