Prípadová štúdia DD Trade s.r.o.: SEO a Linkbuilding

Prinášame vám ďalšiu prípadovú štúdiu, v ktorej vám ukážeme dosiahnuté výsledky prostredníctvom našich služieb, ktoré vám prinesú viac návštev na vašu webovú stránku a lepšie pozície vo vyhľadávačoch. Pozrite sa ako sme v rozpätí niekoľkých mesiacov pomohli nášmu klientovi DD Trade s.r.o.
Spoločnosť DD Trade s.r.o. sa zaoberá predajom plastových okien a hliníkových okien a dverí. V januári roku 2013 nás oslovila s možnosťou spolupráce. Cieľom bolo dostať ich internetovú stránku na popredné pozície vo vyhľadávaní Google a zvýšiť organickú návštevnosť z tohto internetového vyhľadávača. Spolupráca začala vo februári roku 2013 tým, že sa vypracoval SEO on-page dokument so zmenami na internetovej stránke podľa SEO pravidiel a zároveň sa začali komplexné práce na SEO off-page faktoroch internetovej stránky.
Priebeh spolupráce
Po vypracovaní a implementovaní zmien na internetovej stránke klienta podľa SEO on-page dokumentu, sme sa v ďalšej časti spolupráce venovali vytváraniu a budovaniu spätných odkazov. Samotná optimalizácia pre vyhľadávače totiž znamená len 30% všetkého úspechu. Zvyšných 70% tvoria práve spätné odkazy, ktoré smerujú na internetovú stránku a ktoré zabezpečujú TOP pozície vo vyhľadávaní. Vďaka dosiahnutým výsledkom prebieha spolupráca so spoločnosťou DD Trade s.r.o. doteraz.
Výsledky spolupráce
Po vyše roku spolupráce sa nám vďaka službám SEO a Linkbuilding podarilo dosiahnuť nasledovný posun v pozíciách internetovej stránky DD Trade s.r.o.:
Ako môžeme vidieť z tabuľky, tak na začiatku spolupráce sa na prvej strane vo vyhľadávaní Google nachádzala stránka len na 4 kľúčové slová. V súčasnosti po vyše roku intenzívnej spolupráce sa k dátumu 5.4.2014 nachádza stránka na prvej strane na Googli až na 91 rôznych kľúčových slov. Z toho sa nachádza stránka na prvých piatich pozíciách až na 70 kľúčových slov a 58 kľúčových slov sa nachádza na prvých troch pozíciách, ktoré predstavujú najlepšie a najatraktívnejšie pozície v organickom vyhľadávaní Google.sk.
Na nasledujúcich obrázkoch môžete vidieť pozície všetkých kľúčových slov klienta, na ktoré sa jeho web stránka zobrazuje na prvej strane vo vyhľadávaní na Google.sk.
Google Toolbar PageRanku sa nám podarilo zvýšiť na hlavnej stránke klienta a ostatných hlavných podstránok. Niektorí laici tvrdia, že PageRank už nie je až tak dôležitý, ale nemajú pravdu, pretože PageRank predstavuje aj naďalej jeden z významných SEO faktorov, ktoré je potrebné neustále sledovať. Google Toolbar PageRank sa od skutočného PageRanku odlišuje tým, že skutočný PageRank nepoznáme, pretože nám ho Google nikdy nepovie. Poznáme však Google Toolbar PageRank, ktorý predstavuje približnú hodnotu skutočného PageRanku. Na základe dosiahnutých pozícií však môžeme tvrdiť, že skutočná hodnota PageRanku je vyššia ako hodnota Google Toolbar Pageranku. Nasledujúca tabuľka uvádza zvýšenie jednotlivých hodnôt Google Toolbar Pageranku od začiatku spolupráce po súčasný stav.
Vďaka dosiahnutým skvelým pozíciám sa zvyšovala aj návštevnosť internetovej stránky z organického vyhľadávania. Návštevnosť z prirodzeného vyhľadávania Google prudko stúpla vďaka SEO aktivitám. Vývoj organickej návštevnosti od 1.1.2013 do 31.3.2014 môžete vidieť na nasledujúcom grafe:
Pomocou SEO a Linkbuilding služieb sa nám podarilo zvýšiť návštevnosť z organického vyhľadávania až o 324 %. Kým pred spoluprácou dosahovala priemerná mesačná návštevnosť z organického vyhľadávanie zhruba 1060 návštev, po implementácii SEO on-page dokumentu a intenzívnej a komplexnej spolupráce prostredníctvom služby Linkbuilding, sa nám podarilo dostať priemernú mesačnú návštevnosť internetovej stránky z organického vyhľadávania zhruba na 3433 návštev.
Za všetko hovorí aj osobná referencia priamo od klienta: „Spoluprácu so spoločnosťou ONLINE TORO považujeme za vysoko profesionálnu a určite ju budeme aj naďalej odporúčať svojim známym. Spoluprácou dosahujeme nad mieru očakávane výsledky .“
Chceli by ste aj vy dosahovať výborné pozície vo vyhľadávaní Google.sk a zvýšiť návštevnosť vašej internetovej stránky? Tak nás neváhajte kontaktovať.