gonzales v kategórii Google Adwords

PPC intextová reklama v SR dosiahla nečakané výsledky

Intextová reklama, ktorú v máji 2009 na Slovensku odštartovala spoločnosť Internet BillBoard, vykazuje po necelom polroku vyše 97 miliónov podčiarknutých slov. Priemerné zobrazenie reklamy dosiahlo až 20 %.
PPC intextová reklama v SR dosiahla nečakané výsledky

Internet BillBoard a.s., český dodávateľ služieb pre správu internetovej reklamy (IBB), informoval o rozšírení portfólia internetových serverov, na ktorých bola nasadená PPC intextová reklama na Slovensku. Inzercia štartovala na serveroch HNonline.sk a Pravda.sk, avšak reklamný priestor pre slovenských zadávateľov sa rozširoval a naďalej rozširuje.

Od mája, kedy bol projekt intextovej reklamy vďaka spoločnosti Internet BillBoard a.s. spustený aj na Slovensku, sa portfólio rozšírilo o významné servery ako sú Ringier.sk, Joj.sk, ICTNews.sk, JobDnes.sk a mnoho ďalších. Slovenské portály a ich čitatelia prijali novinku v podobe intextovej reklamy a tak sú jej výsledky veľmi dobré. Celkový počet doteraz podčiarknutých slov tvorí vyše 97 120 000 a priemerné CTR (click-through rate – pomer kliknutí a zobrazení reklamy) dosiahlo až 20%.

„Veľký spravodajský portál s relatívne vysokými fixnými nákladmi musí neustále hľadať nové zdroje príjmov, aby si zabezpečil stabilnú prevádzku a ďalší rozvoj. Prínosom sú aj objemovo menšie, no stabilné zdroje. Finančný prínos je priskoro hodnotiť, hoci vývoj je nádejný. No potvrdilo sa očakávanie, že čitatelia nebudú mať problém s akceptáciou intextovej reklamy na Pravda.sk“, uviedol Jaroslav Matyáš, Head of Online Business Unit vydavateľstva Perex, a.s.

Medzi spokojných zákazníkov spoločnosti sa zaradila aj firma Quelle, zásielkový obchodný dom, ktorý svoju inzertnú kampaň začal 18. júna 2009. Kampaň trvala do konca augusta tohto roku a s celkovým množstvom klikov 7 282 077 dosiahla priemerné CTR 13%.

Za skvelé výsledky kampaň vďačí aj vhodné zvoleným kľúčovým slovám, ako sú čelenka, čiapka, bikini, kabelka, kabát, tričko, šaty atď., takým ktoré veľmi dobre pokrývajú sortiment predávaný zásielkovým obchodným domom. Práve vhodne zvolené kľúčové slová zvyšujú šance na zvýšenie celkového CTR a tým úspešnosť kampane.

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.
Informácie o spracovávaní osobných údajov