gonzales v kategórii Nové trendy v marketingu

ONLINE KLUB zoznámil vysokoškolákov s top marketingovými spoločnosťami na Slovensku…

ONLINE KLUB zoznámil vysokoškolákov s  top marketingovými spoločnosťami na Slovensku…

Vďaka unikátnemu projektu digitálnej agentúry ONLINE TORO, získali študenti Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave príležitosť  stretnúť sa s významnými osobnosťami z oblasti marketingu a online podnikania.

Nájsť originálny nápad, pracovať na ňom spoločne so svojim tímom, pripraviť marketingovú kampaň, či nezabudnúť na SEO – optimalizáciu stránky pre vyhľadávače.

To boli výzvy, ktoré sprevádzali vysokoškolákov počas uplynulého semestra. Niekoľko z nich sa totižto zúčastnilo na 3. ročníku workshopov ONLINE KLUBU, ktorého vznik iniciovala Katarína Molnárova z agentúry ONLINE TORO a Ľuboš Oláh z Obchodnej fakulty EU v Bratislave.

,,Ako prvým sa nám na Slovensku podarilo prostredníctvom ONLINE KLUBU zapojiť študentov do unikátneho projektu s názvom Google online marketing challenge. Niekoľko desiatok vysokoškolákov tak získalo príležitosť vyskúšať si vytvoriť online reklamnú kampaň cez Google Adwords a to s rozpočtom 250 dolárov, ktoré na tieto účely poskytol technologický gigant,“ predstavuje Katarína Molnárová.

GURU tím odovzdával svoje skúsenosti interaktívnou formou

V úvode semestra sa študenti rozdelili do siedmych tímov, z ktorých každý bojoval o atraktívnu cenu – vyhrať exkurziu v priestoroch Google Slovensko. Digitálna agentúra ONLINE TORO dala preto do kopy GURU tím, ktorý interaktívnou formou odovzdával mladým ľuďom počas nasledujúceho obdobia dôležité poznatky a praktické skúsenosti.

Študentov navštívili napr. Peter Nemčok (Webikon a WordPress Slovensko), Peter Hutta (Google Dublin) či Ondrej Geče  (Google Slovensko). O kreatívnej online reklame porozprával Michal Pastier (ZARAGUZA DIGITAL) a témy ako CMS, SEM, SEO, PPC, či online marketing boli súčasťou workshopov, ktoré viedla Katarína Molnárová.

online klub katarina molnarova

Svoje projekty prezentovali odbornej porote

Záverečné práce  študenti v utorok 15. apríla prezentovali odbornej porote, v ktorej sedel Michal Pastier z agentúry ZARAGUZA DIGITAL, Vladimír Houba  z Gemiusu, Richard Grom z RTB House a Jaroslav Dodok z digitálnej agentúry ONLINE TORO. ,,Porota o víťazovi rozhodovala niekoľko desiatok minút, o to väčšie nadšenie však sprevádzalo vyhlásenie výsledkov,“ hovorí Molnárová.

Prvé miesto získal tím BOOKPOINT, ktorého členovia získali týždňovú stáž v agentúre ZARAGUZA DIGITAL. Druhú priečku obsadil tím AWAKEN, ktorý si za svoj výkon zaslúžil opäť týždňovú stáž, tentokrát však v  agentúre ONLINE TORO. Prvú trojku uzatváral tím OD VÁS PRE VÁS, ktorý sa spoločne z druhým a tretím tímom zúčastní po Veľkej noci na exkurzii v Google Slovensko.

Všetky študentské projekty si môžete pozrieť na webstránke ONLINE KLUBu

 Jaroslav Dodok, Marketing & PR specialist

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.