Hľadáme projektového manažéra

Pretože veríme, že podnikatelia si zaslúžia v online svete zvyšovať svoje predaje a odkryť skryté možnosti, máme víziu posunúť marketingové služby na novú úroveň a stať sa firmám top poradcom pri ich napredovaní a raste.
Takže ak máš pocit, že ťa nebaví robiť bežného accounta, ktorý musí skákať ako klient píska, alebo len nastavovať PPC kampane a radšej by si bol klientovi poradcom, ktorý mu ukáže aj ďalšie možnosti napredovania a rastu v online svete, tak toto môže byť tá najdôležitejšia ponuka na prácu, akú si za posledné roky čítal(a).
O akú pozíciu ide?
Ide o kombináciu projektového manažéra a accounta. Hlavnou úlohou bude radiť klientovi, navrhovať mu stratégiu rastu a odkontrolovať, či všetko dodržiava. Komunikácia s ním teda bude na dennom poriadku. Ak vieš tento rast priamo ty zabezpečiť, tak sa môžeš na kampani podieľať. Ak nie, tak budeš mať na starosti organizovanie a kontrolu iných, ktorých budeš musieť viesť, prípadne zabezpečiť.
Prečo ťa hľadáme?
Marketing nie je len o vykonávaní nejakých kampaní, ale aj o celkovom pohľade na vec, správnom výbere a nastavení cieľov. Nielen meraní niečoho, pretože by bolo fajn to merať. Alebo zacálovaní neskutočných prachov za logo či web. Ide aj o komunikáciu s klientom, odsledovanie termínov a vedenie tímu špecialistov, ktorý na klientovi pracujú, aby podali čo najlepší výkon.
Naše hodnoty – vidíš sa v nich?
Vo firme máme niekoľko hodnôt, za ktorými si stojíme a ktorými sa riadime. Nehovoríme, že máš spĺňať všetky do bodky, ale aspoň s väčšinou z nich by si sa mal(a) nielen stotožňovať, ale aj podľa nich jednať:
– poctivosť a férová hra
– povedať veci otvorene bez toho, aby sme nejakým spôsobom útočili
– sloboda
– dravosť a vysoké výkony
– disciplinovanosť
– nezľakneš sa, ak niečo nevieš a nie je ti to príjemné, ale pristúpiš k tomu s otvorenou mysľou
– sebareflexia a sebakontrola
– čo nemôžeme merať, nerobíme
– stavať na silných stránkach ľudí
– viera, že ľudia sú primárne dobrí
Keďže čítaš ďalej, tak si asi podobne nastavený ako my. To sa nám páči. Poďme ďalej k tomu, aký typ človeka a skúsenosti hľadáme. Nezľakni sa, ak by si sa nenašiel/šla vo všetkom. Určite potrebujeme len nasledovných 6 vecí. Ostatné je potom dobré mať, prípadne sa ich vieš doučiť.
Čo od teba určite potrebujeme?
– skúsenosti minimálne 2 roky z marketingovej agentúry, account manažmentu alebo práce na online kampaniach, prípadne vedenia marketingového oddelenia
– skúsenosti s nastavovaním a vyhodnocovaním PPC kampaní (Google, Facebook), pojmy ako Google Analytics alebo SEO by pre teba nemali byť cudzie slová
– k tomu samozrejme silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti, keďže budeš klientom radiť a deň čo deň s nimi komunikovať
– schopnosť organizovať si veci, plniť termíny a určovať si priority úloh
– potrebu sa neustále vzdelávať a rásť, ak si neprečítal ani jednu knihu o marketingu za posledný rok, tak radšej ani nepíš
– nepotrebuješ neustále pripomínať, aby si niečo urobil v To-Do liste a neodkladáš úlohy, ktoré sú ti nepríjemné (také vždy budú, 100%-tný dream job neexistuje)
Aké ďalšie schopnosti/vlastnosti hľadáme?
– schopnosť viesť a učiť ľudí novým veciam
– ľudia ťa berú ako experta a tvoje rady a odporúčania berú vážne
– schopnosť merať účinnosť marketingových aktivít
– analytické alebo kreatívne myslenie
– prehľad vo svete online marketingu a možnostiach oslovovania ľudí cez rôzne kanály
– samostatnosť v hľadaní riešení, nečakáš, kým ti ho niekto dá, ale nebojíš sa požiadať o pomoc, ak si niečo vyskúšal(a) a už si v koncoch
– vieš si u klienta vytvoriť rýchlo rešpekt, takže aj keď by bol s niečím nespokojný, nedovolil by si na teba vyskočil
– skúsenosti s predajom pre teba budú veľkým plus
Bolo by dobré, ak by si sa vyznal aj v niečom z tohto:
– skúsenosti s optimalizáciou web stránok pre vyhľadávače
– schopnosť vytvoriť vizuál vítaná
– schopnosť vymyslieť návrh komunikačnej stratégie alebo myšlienku
– Audit UX a použiteľnosti webu, A/B testovanie, zvyšovanie konverzného pomeru
Čo určite nehľadáme
– špecialistu, ktorý sa brutálne vyzná iba v jednej veci
– človeka, ktorý je spokojný s rutinou! Jasné, že keď vecí fungujú, opakujme ich, ale vždy sa vyskytne niečo nové a lepšie. Chceme byť pokrokový. Ak nemáš otvorenú myseľ, tak si nebudeme rozumieť
– človeka, ktorý je spokojný s tým, ako veci sú a nesnaží sa ich zlepšovať
– lenivca
A čo plat?
Nevieme ti povedať presne koľko, pretože nepoznáme tvoje schopnosti a skúsenosti. Veríme tomu, že človek by mal byť ohodnotený podľa toho, čo vie a čomu je ochotný sa naučiť, prípadne aký je jeho potenciál. Preto tvoj plat bude závisieť od toho, aké máš schopnosti a skúsenosti. Báť sa ale nemusíš, že by si robil za 500 v čistom, ak by si schopnosti nemal(a). Hľadáme niekoho skúseného, takže od toho sa bude pohybovať aj výška platu, ktorý si dohodneme.
Pracovná doba a miesto?
Hľadáme človeka na full time. Nie na čiastočný úväzok. Miesto práce hlavne Bratislava. Ak by bolo potrebné stretnúť sa s klientom mimo mesta, tak by si možno raz či dvakrát do mesiaca niečo precestoval.
Asi ťa okrem práce zaujímajú aj nejaké benefity a výhody
Pre nás najväčšou je časová flexibilita. A keď sa povie flexibilita, tak je to za slovo vzaté. Môžeš prísť o 6:00 ráno a skončiť o 14:00. Môžeš prísť o 10:00 a odísť o 18:00. Môžeš v práci byť od 7:00 do 11:00, potom si odskočiť a znovu pracovať od 15:00 do 19:00.
Môžeš si aj nadrobiť jeden deň niekoľko hodín a potom na druhý tu byť o toľko hodín menej.
Potrebuješ jeden deň vypnúť a pracovať odinakadiaľ? Nie je problém. Ak ukážeš, že je na teba spoľahnutie, budeš mať voľnosť ako nikde predtým.
Ale pozor. Toto nie je lážo plážo systém. To by si sa u nás veľmi neohrial.
Tiež máme v pláne niekedy pracovať mimo kanceláriu. Skrátka sa zoberieme niekde (hrádza, kaviareň…) a pracovali by sme odtiaľ. Dobré nápady sa niekedy lepšie vymýšľajú mimo pracovného miesta.
Máš záujem? Tak čo ďalej?
Klasické CVčko nesmie chýbať, ale k nemu pridaj aj:
– na akých úlohách si pracoval, a kam si to posunul
– aké náročné situácie si riešil(a) a ako si ich zvládol(a), prípadne nezvládol(a) a ako si sa z toho poučil(a)