Hľadáme budúceho CEO do online marketingovej agentúry

Pretože veríme, že podnikatelia si zaslúžia v online svete zvyšovať svoje predaje a odkryť skryté možnosti, máme víziu posunúť marketingové služby na novú úroveň a stať sa firmám top poradcom pri ich napredovaní a raste. To sa ale nezaobíde bez dobrého manažmentu, procesov, ich kontroly a updatovania. V neposlednom rade, ani bez udržiavania dobrých vzťahov s klientmi.

Tak ak sa vidíš v tom, že by si vedel riadiť tím ľudí a v budúcnosti aj chod celej firmy, toto môže byť tá najdôležitejšia ponuka na prácu, akú si za posledné roky čítal(a).

O akú pozíciu ide?

Hlavnou úlohou bude udržiavať vzťahy s klientami, pravidelná komunikácia s nimi či už telefonicky, emailom alebo osobne. Tiež budeš riadiť a manažovať tím ľudí, aby nikto na nič nezabudol zo svojho to do listu a dodržiavali sa termíny.

Do toho budeš mať na starosti aj tvorbu,riadenie a kontrolu firemných procesov.

To ale nie je všetko. Môžeš rásť ešte vyššie, pretože je to pozícia s perspektívou vypracovať sa až na CEO firmy do 2 rokov.

Prečo ťa hľadáme?

Pretože sme začali implementovať rôzne procesy na zlepšenie celkového chodu firmy a hoci za sebou máme veľký kus práce, vidíme potrebu mať tu na to niekoho skúseného. Takisto viac pracujeme na udržiavaní vzťahov s existujúcimi klientmi a hoci s nami klienti bežne ostanú dlhší čas, netreba nič podceňovať a chceme to robiť ešte lepšie.

Naše hodnoty – vidíš sa v nich?

Vo firme máme niekoľko hodnôt, za ktorými si stojíme a ktorými sa riadime. Nehovoríme, že máš spĺňať všetky do bodky, ale aspoň s väčšinou z nich by si sa mal(a) nielen stotožňovať, ale aj podľa nich jednať:

– poctivosť a férová hra

– povedať veci otvorene bez toho, aby sme nejakým spôsobom útočili

– sloboda

– dravosť a vysoké výkony

– disciplinovanosť

– nezľakneš sa, ak niečo nevieš a nie je ti to príjemné, ale pristúpiš k tomu s otvorenou mysľou

– sebareflexia a sebakontrola

– čo nemôžeme merať, nerobíme

– stavať na silných stránkach ľudí

– viera, že ľudia sú primárne dobrí

Keďže čítaš ďalej, tak si asi podobne nastavený ako my. To sa nám páči. Poďme ďalej k tomu, aký typ človeka a skúsenosti hľadáme. Nezľakni sa, ak by si sa nenašiel vo všetko. Určite potrebujeme len nasledovných 6 vecí. Ostatné je potom dobré mať, prípadne sa ich vieš doučiť.

Čo od teba určite potrebujeme?

– skúsenosti minimálne 2 roky z vedenia tímu a manažovania firemných procesov

– k tomu samozrejme silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti, keďže budeš s tímom a klientmi deň čo deň komunikovať

– schopnosť organizovať si veci, plniť termíny a určovať si priority úloh

– potrebu sa neustále vzdelávať a rásť, keďže oblasť marketingu sa neustále vyvíja

– nepotrebuješ neustále pripomínať, aby si niečo urobil v To Do liste a neodkladáš úlohy, ktoré sú ti nepríjemné

– schopnosť myslieť komplexne a vidieť veci v súvislostiach a aký dopad môžu mať v budúcnosti

– schopnosť viesť a učiť ľudí novým veciam

– vieš si u ľudí vytvoriť rýchlo rešpekt, takže aj keď by bol s niečím nespokojný, nedovolil by si na teba vyskočiť

– nemusíš mať namakané online marketingové skúsenosti z kampaní, ale je minimálne potrebné, aby si mal(a) prehľad zo sveta online marketingu.

A čo plat?

Nevieme ti povedať presne koľko, pretože nepoznáme tvoje schopnosti a skúsenosti. Veríme tomu, že človek by mal byť ohodnotený podľa toho, čo vie a čomu je ochotný sa naučiť, prípadne aký je jeho potenciál. Preto bude závisieť od toho, aké máš schopnosti a skúsenosti. Báť sa ale nemusíš, že by si robil za 500 v čistom, ak by si schopnosti nemal. Hľadáme niekoho skúseného, takže od toho sa bude pohybovať aj výška platu, ktorý si dohodneme.

Pracovná doba a miesto?

Hľadáme človeka na full time. Nie na čiastočný úväzok. Miesto práce hlavne Bratislava. Ak by bolo potrebné stretnúť sa s klientom mimo mesta, tak by si možno raz či dvakrát do mesiaca niečo  precestoval.

Asi ťa okrem práce zaujímajú aj nejaké benefity a výhody

Pre nás najväčšou je časová flexibilita. A keď sa povie flexibilita, tak je to za slovo vzaté. Môžeš prísť o 6:00 ráno a skončiť o 14:00. Môžeš prísť o 10:00 a odísť o 18:00. Môžeš v práci byť od 7:00 do 11:00, potom si odskočiť a znovu pracovať od 15:00 do 19:00.

Môžeš si aj nadrobiť jeden deň niekoľko hodín a potom na druhý tu byť o toľko hodín menej.

Potrebuješ jeden deň vypnúť a pracovať odinakadiaľ? Nie je problém. Ak ukážeš, že je na teba spoľahnutie, budeš mať voľnosť ako nikde predtým.

Ale pozor. Toto nie je lážo plážo systém. To by si sa u nás veľmi neohrial.

Tiež máme v pláne niekedy pracovať mimo kanceláriu. Skrátka sa zoberieme niekde (hrádza, kaviareň…) a pracovali by sme odtiaľ. Dobré nápady sa niekedy lepšie vymýšľajú mimo pracovného miesta.

Máš záujem? Tak čo ďalej?

CVčko je samozrejmosť, Okrem toho nám, prosím, ešte napíš aj:

– na akých úlohách si pracoval, a kam si to posunul

– aké náročné situácie si riešil a ako si ich zvládol, prípadne nezvládol a ako si sa z toho poučil

A kam to všetko poslať: hr@onlinetoro.sk