gonzales v kategórii SEO

Máte e-shop, ale Google uprednostňuje konkurenciu?

Problémom je duplicitný obsah vašej webstránky. Pod týmto pojmom si môžete predstaviť čokoľvek, ale my vás veľmi rýchlo uvedieme do obrazu a poradíme vám, ako tomu predísť.
Máte e-shop, ale Google uprednostňuje konkurenciu?

Problémom je duplicitný obsah vašej webstránky. Pod týmto pojmom si môžete predstaviť čokoľvek, ale my vás veľmi rýchlo uvedieme do obrazu a poradíme vám, ako tomu predísť.

 

Duplicitný obsah sa netýka názvov produktov, či cien, ktoré sú v prípade produktov veľakrát rovnaké na viacerých e-shopoch. Kameňom úrazu je v tomto prípade popis produktu, kvôli ktorému vaša konkurencia získava lepšie pozície. Koľko z vás používa zázračnú vetičku „Popis produktu pripravujeme…“? A teraz ruku na srdce – koľkí z vás tento popis produktu skutočne pripravia, vymyslia, či preložia z podkladov distribútora? Nikto! Tak to nemáte byť na čo pyšní.

 

Koho si vyberie zákazník, ktorý hľadá napríklad práčku, topánky, či dokonca spodnú bielizeň? Zadá kľúčové slová do Googlu a ten mu poskytne najrelevantnejšie výsledky. Čo myslíte, budete medzi nimi? Máte správny nastavenú Go To Market stratégiu? Google im ponúkne výsledky s odlišným a bohatším popisom, ako ostatné weby pri rovnakom produkte a tiež zavážia aj optimalizované obrázky, prepojenie na sociálne siete, recenzie, či videá. To vám dá v konečnom dôsledku popredné pozície vo vyhľadávači a nebudete mať iba zákazníkov, ktorí k vám chodia priamo, pretože vás poznajú.

 

Pozrite si obrázok, ako vlastne funguje indexovanie Google na vašom e-shope:

 

eshop_googlebot_hodnotenie

 

 

 

Pozrite si obrázok, ako funguje indexovanie Google na reálnom príklade e-shopu Prirodnakrasa.sk:

 

eshop2

 

 

 

Čo teda potrebujete a na čom musíte zapracovať?

 

  • – máte vašu stránku optimalizovanú – uvažovali ste niekedy využiť SEO služby?
  • – píšte unikátne popisy a zamerajte sa na obrázky, či videá,
  • – popis produktu musí mať viac informácii o produkte ako konkurencia,
  • – umožnite potenciálnym zákazníkom položiť otázku a promptne im odpovedajte (reagujte aj na kritiku, to je dôležité!),
  • – ak sa venujete predaju vlastných produktov, na svojom webe majte svoj rozsiahlejší popis, pričom svojim distribútorom ponúknite popis o niečo strohejší, aby ste boli o krok vpredu.

 

Ak sa budete týchto jednoduchých pravidiel držať, čoskoro uvidíte výsledok v podobe objednávok, čo vám za ten čas a námahu naozaj stojí!

 

 

Autor: Mgr. Elena Hajtášová, online marketing specialist SEO/SEM

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.