gonzales v kategórii SEO

Máte e-shop, ale Google uprednostňuje konkurenciu?

Problémom je duplicitný obsah vašej webstránky. Pod týmto pojmom si môžete predstaviť čokoľvek, ale my vás veľmi rýchlo uvedieme do obrazu a poradíme vám, ako tomu predísť.
Máte e-shop, ale Google uprednostňuje konkurenciu?

Problémom je duplicitný obsah vašej webstránky. Pod týmto pojmom si môžete predstaviť čokoľvek, ale my vás veľmi rýchlo uvedieme do obrazu a poradíme vám, ako tomu predísť.

 

Duplicitný obsah sa netýka názvov produktov, či cien, ktoré sú v prípade produktov veľakrát rovnaké na viacerých e-shopoch. Kameňom úrazu je v tomto prípade popis produktu, kvôli ktorému vaša konkurencia získava lepšie pozície. Koľko z vás používa zázračnú vetičku „Popis produktu pripravujeme…“? A teraz ruku na srdce – koľkí z vás tento popis produktu skutočne pripravia, vymyslia, či preložia z podkladov distribútora? Nikto! Tak to nemáte byť na čo pyšní.

 

Koho si vyberie zákazník, ktorý hľadá napríklad práčku, topánky, či dokonca spodnú bielizeň? Zadá kľúčové slová do Googlu a ten mu poskytne najrelevantnejšie výsledky. Čo myslíte, budete medzi nimi? Máte správny nastavenú Go To Market stratégiu? Google im ponúkne výsledky s odlišným a bohatším popisom, ako ostatné weby pri rovnakom produkte a tiež zavážia aj optimalizované obrázky, prepojenie na sociálne siete, recenzie, či videá. To vám dá v konečnom dôsledku popredné pozície vo vyhľadávači a nebudete mať iba zákazníkov, ktorí k vám chodia priamo, pretože vás poznajú.

 

Pozrite si obrázok, ako vlastne funguje indexovanie Google na vašom e-shope:

 

eshop_googlebot_hodnotenie

 

 

 

Pozrite si obrázok, ako funguje indexovanie Google na reálnom príklade e-shopu Prirodnakrasa.sk:

 

eshop2

 

 

 

Čo teda potrebujete a na čom musíte zapracovať?

 

  • – máte vašu stránku optimalizovanú – uvažovali ste niekedy využiť SEO služby?
  • – píšte unikátne popisy a zamerajte sa na obrázky, či videá,
  • – popis produktu musí mať viac informácii o produkte ako konkurencia,
  • – umožnite potenciálnym zákazníkom položiť otázku a promptne im odpovedajte (reagujte aj na kritiku, to je dôležité!),
  • – ak sa venujete predaju vlastných produktov, na svojom webe majte svoj rozsiahlejší popis, pričom svojim distribútorom ponúknite popis o niečo strohejší, aby ste boli o krok vpredu.

 

Ak sa budete týchto jednoduchých pravidiel držať, čoskoro uvidíte výsledok v podobe objednávok, čo vám za ten čas a námahu naozaj stojí!

 

 

Autor: Mgr. Elena Hajtášová, online marketing specialist SEO/SEM

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.