Vladimír Kormančík v kategórii Google Analytics

Marketingové ciele: zistenie a vyhodnocovanie návštevnosti v Google Analytics

Každý web vznikol za určitým cieľom. Cieľom webovej stránky môže byť zadanie dopytu do formulára, nákup produktu alebo prečítanie nového článku. Väčšina majiteľov web stránok pri tom ale robí jednu chybu. Spustia web a dúfajú, že tieto ciele web stránka splní automaticky. Nanešťastie, nie je tomu tak vždy. Oveľa častejšie sa stáva presný opak, pretože sa nevyhodnocujú jednotlivé marketingové aktivity.
Marketingové ciele: zistenie a vyhodnocovanie návštevnosti v Google Analytics

Internetový marketing má oproti offline marketignu jednu veľkú výhodu a to tú, že dokážete správanie používateľov na webe ľahšie a presnejšie merať.

Avšak nestačí len merať návštevnosť. Treba ju aj správne vyhodnocovať, aby ste zistili, či váš web spĺňa  marketingové ciele, ktoré ste si stanovili. Preto pozerajte toto video. Povieme si v ňom, ako môže každý jednoducho vyhodnotiť návštevnosť svojej webovej stránky v nástroji Google Analytics.

 

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.