Konkurenciu neriešim

V podnikaní som začínala ako jednotlivec. Prešla som si všetkým, od varenia kávy, účtovníctva, HR manažérky, Account manažérky, kontrolórky kvality, strategického plánovania až po upratovačku. Dnes sa na to všetko pozerám s úsmevom a nadhľadom. A presne tak vnímam aj konkurenciu.
Kto ma pozná vie, že na konkurenčné osočovanie už dlho nereagujem. Považujem to za plytvanie času, ktorý môžem venovať zlepšovaniu našich služieb. Na druhej strane, s rastom firmy mám aj väčšiu zodpovednosť za svojich zamestnancov a klientov. Preto si bezhlavé reakcie už nemôžem dovoliť. No napriek tomu, že nereagujem, neznamená to, že tieto správy ignorujem.
Prácu iných SEO agentúr nehodnotím
Pokiaľ ma o to klient požiada, maximálne napíšem body, ktoré sa na stránke dajú vylepšiť. Avšak, pokiaľ chce klient hodnotenie práce inej agentúry, vyjadrím sa vždy s poznámkou, že nevidím do pozadia, neviem do akej miery bola spolupráca s klientom nastavená, nepoznám rozsah služby, ktorú majú s klientom dohodnutú, a preto hodnotenie nemôže byť úplne objektívne.
Považujem to za základ etiky v biznise.
Nemám nič proti konštruktívnej kritike a hodnoteniam. Všetci máme právo na vyjadrenie svojho názoru. Napokon, je to práve feedback, vďaka ktorému sa môžeme posúvať ďalej. Avšak, čiara medzi názorom a osobným útokom je tenká.