Monika Aninová Monika Aninová v kategórii Blog Prípadové štúdie

Kľúč k úspechu a obojstrannej spokojnosti? Podarilo sa nám ho nájsť

Kľúč k úspechu a obojstrannej spokojnosti? Podarilo sa nám ho nájsť

Komunikácia a vzájomná konštruktívna výmena názorov je potrebná, rovnako ako v osobnom živote, tak aj v našom pracovnom – agentúrnom. My v ONLINE TORO máme za sebou už viac ako 12 rokov skúseností vo svete onlinového marketingu, najmä v SEO a PPC. Pracujeme na menších, aj veľkých klientoch a každému sa snažíme pomôcť s online stratégiou dosiahnuť lepšie businessové výsledky.  

Ale nie je to len o nás a o tom, čo robíme.

Základom úspechu je odhodlanie a proaktívna spolupráca plynúca z oboch strán. Jedným z mnohých príkladov takéhoto vydareného obchodného vzťahu je naša práca s českým klientom Kompresory Vzduchotechnika.SEO a linkbuilding klient: kompresory-vzduchotechnika logo

Čo sa nám podarilo dosiahnuť?

Porovnávané obdobie: 01/2020 – 06/2020 vs. 01/2021 – 06/2021

  • Objednávky z organickej návštevnosti sa oproti predchádzajúcemu obdobiu zvýšili o 52%. V konkrétnych číslach to predstavuje zvýšenie objednávok z 498 na 757.
  • Rovnomerne s nárastom množstva objednávok sa zvýšila aj priemerná hodnota objednávky, z 2 289 CZK na 2428 CZK.
Graf: Porovnanie organickej návštevnosti stránky klienta Kompresory Vzduchotechnika za obdobie 01 - 06 2020 vs. 01 - 06 2021

Porovnanie organickej návštevnosti za obdobie 01 – 06/2020 vs. 01 – 06/2021

Rok 2020 sa značil návštevnosťou 44 891 ľudí, ktorí si stránky prehliadali 3:07 minúty. V roku 2021 sme na klientovu stránku priniesli presne 59 107 návštevníkov, ktorí na nej zotrvali rovnako – 3:07 minúty.

“Návštevnosť sa zvýšila a pritom ostala stále relevantná a kvalitná – viac ľudí, ktorí zotrvali pri prehliadaní rovnako dlho.”

To však nie je všetko. Vďaka nastaveniu SEO onpage a rovnako aj vďaka dlhodobým SEO offpage aktivitám – linkbuildingu sa nám podarilo pozitívne ovplyvniť pozície jednotlivých kľúčových slov.

  • V júni 2021 sa na prvej strane vo vyhľadávaní web klienta zobrazuje na 71 kľúčových slov, čo je o 37 viac, ako na začiatku spolupráce.

kompresory kw

  • Asistované konverzie v sledovanom období v roku 2021 narástli o 29,3%. Konkrétne zo 708 objednávok na 1002. 

Firma a zároveň e-shop Kompresory Vzduchotechnika sa už viac ako 10 rokov zaoberá automatizačnou technikou. Sú profesionáli v predaji kompresorov a stlačeného vzduchu. Okrem predaja produktov majú v malíčku aj odborné poradenstvo. O tom vraví aj ich často navštevovaná stránka – poradňa pre stlačený vzduch. Nehľadajte tu všeobecné a niekedy možno nie až tak potrebné otázky a odpovede. To, čo v tejto časti nájdete, sú pravidelne pridávané a aktualizované reálne otázky a dopyty od zákazníkov.  

Naša spolupráca začala v januári 2020. Prvé aktivity, ktorým sme sa venovali bola úprava e-shopovej kategórie Kompresory. Pripravili sme obšírny SEO on-page dokument, ktorý zabezpečil obsiahnutie všetkých dôležitých on-page faktorov, ako sú kľúčové slová v nadpisoch H1, title, meta description a v samotnom obsahu stránky.

,,Klient už od samého začiatku jednal proaktívne a všetky naše podklady a odporúčania svedomito zapracovával na stránky.”

Následne sa optimalizovali aj ďalšie podstránky e-shopu. Ak to bolo možné, tak vždy jedno kľúčové slovo na jednu podstránku.

Týmto sme dosiahli, že klientov prepracovaný web (ktorý obsahuje všetky potrebné a podrobné informácie o každom ponúkanom produkte) sa vďaka optimalizácii pre vyhľadávače aj lepšie organicky zobrazuje hľadajúcim – teda potenciálnym zákazníkom.

Keď sa spolupráca podarí

Ako sme spomínali hneď v úvode, práca agentúry je dôležitá. Je potrebné, aby klient agentúre veril, že svoje jednotlivé činnosti a kroky má dôkladne premyslené, a že všetky aktivity sa vykonávajú preto, aby zaistili pozitívny dopad a naplnenie stanovených cieľov.

,,Ešte lepšie sa však spolupracuje vtedy, keď je vzťah rovnocenný a k aktivitám agentúry sa pridá proaktivita klienta.”

Rýchlejšie výsledky, radosť na oboch stranách

Výsledkom bola úprimná radosť pracovať na kampani a viditeľne rýchlejšie dosiahnutie výsledkov. Klient bol pri rôznych aktivitách naozaj nápomocný. Veľakrát sme spoločne preberali aj business stratégie, ktoré sa netýkali konkrétne SEO služieb.

Spoločne sme hľadali vhodné riešenia UX úpravy stránky, prípadne cesty nákupu zákazníka – so zameraním na rýchlejší, jednoduchší, pohodlnejší nákup a prístup ku všetkým potrebným informáciám.

Aj táto prípadová štúdia dokazuje, že dlhodobá stratégia spojenia SEO s linkbuildingom je cesta, ktorá vám môže priniesť zaručené výsledky.

Kde všade nám táto stratégia úspešne fungovala si môžete prečítať napríklad ešte tu:

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.
Informácie o spracovávaní osobných údajov