Ako z vložených 3 600 € získať obrat v hodnote 48 500 € – Eshop s alkoholom Case Study

Ciele klienta
1. Zvýšenie organickej návštevnosti z Google
2. Dostať relevantné kľúčové slová na prvé stránky vo vyhľadávaní v Google

1. Aký obrat sme klientovi priniesli
Spoločnosti sme za 12 mesiacov spolupráce priniesli obrat (odpočítaný o náklady za naše služby)
takmer 48 500 €
čo je
10 násobný nárast obratov len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

2. Výsledky našej práce v návštevnosti
3,4 násobný nárast návštevnosti z vyhľadávania v Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou
Aj napriek tomu, že optimalizácia webov neprináša okamžité výsledky, v tomto prípade sa SEO ukázalo účinné už od prvého mesiaca spolupráce.
3. Výsledky našej práce v počte objednávok
8 násobný nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou
4. Výsledky vo vývoji pozícií kľúčových slov
4 násobný nárast slov v TOP 3 v porovnaní s východzou pozíciou
3 násobný nárast slov v TOP 5 v porovnaní s východzou pozíciou
Predstavenie klienta
Internetový obchod s alkoholom prináša svojim zákazníkom nápoje do pohodlia ich domova. Stačí len pár klikov.
V e-shope si môžete objednať tie najkvalitnejšie alkoholické nápoje zo sveta, ako BELUGA – najlepšia ruská vodka, CARTAVIO X.O. – lahôdka zo sveta rumov, alebo japonská whisky TAKETSURU, ktorá tradične vyhráva svetové ocenenia ako najlepšia neškótska whisky sveta.
Situácia
S klientom sme sa dohodli na spolupráci, ktorej výsledkom mala byť optimalizácia stránky na vhodné kľúčové slová a zvýšenie návštevnosti z vyhľadávača Google. Klient sa chcel zobrazovať v organickom vyhľadávaní tak, aby mohol osloviť všetkých potenciálnych zákazníkov v čase, keď chcú kúpiť alebo hľadajú produkty, ktoré sa nachádzajú v jeho e-shope.
Klient sa pred našou spoluprácou zobrazoval v Google len na minimum kľúčových slov, nehovoriac o ich pozíciách, ktoré tiež neboli dostačujúce na požadovaný výkon.
Cieľom bolo zapracovať nové kľúčové slová na web stránku a zdvihnúť pozície na najvyhľadávanejšie kľúčové slová s ohľadom na konkurenciu.
Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov
Vzhľadom na stanovené ciele, najskôr bolo potrebné zistiť východiskovú situáciu, aké relevantné kľúčové slová majú dobré pozície vo vyhľadávaní, aby čo najviac pasovali k vybranej podstránke. Dôležité bolo zvýšenie pozícií vysoko vyhľadávaných slov, zapracovanie nových relevantných kľúčových slov a získavanie spätných odkazov z adekvátnych domén, kvôli posilneniu odkazového portfólia.
Riešenia
- vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie
- vypracovanie a zapracovanie OnPage dokumentu
- SEO obsahová stratégia, content marketing, optimalizácia kľúčových slov na stránke
- linkbuilding