Miroslav Beňo Miroslav Beňo v kategórii Prípadové štúdie

Ako dosiahnuť 51% nárast objednávok aj mimo sezóny – autopožičovňa Case Study

Prenájom áut je z pohľadu zákazníka veľmi jednoduché, no každý majiteľ autopožičovne sa bije so silnou konkurenciou. My sme aj napriek tomu klientovi zvýšili organickú návštevnosť z Google o 78% a počet kľúčových slov v top 3 pozíciách vzrástol o 68%. Vďaka našim aktivitám má klient 2,4 násobne viac objednávok čisto z neplateného Google vyhľadávania.
Ako dosiahnuť 51% nárast objednávok aj mimo sezóny – autopožičovňa Case Study

 Ciele klienta

1. Zvýšiť mesačnú návštevnosť z 3 700 aspoň na 5 000 z organického vyhľadávania Google. Ideálne na 6 000.

2. Zvýšiť počet objednávok z 34 na minimálne 100 objednávok mesačne.

biznis ciele klienta

1. Výsledky našej práce v návštevnosti

78% celkový nárast návštevnosti z vyhľadávania v Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

a

97% nárast návštevnosti z vyhľadávania Google mimo sezóny v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

Cieľom bolo do 12 mesiacov zvýšiť návštevnosť na 5 000 návštev mesačne, ale nám sa tento cieľ podarilo dosiahnuť už za 5 mesiacov, keď organická návštevnosť dosiahla číslo 5 276.

autopožičovňa navstevnost graf

2. Výsledky našej práce v počte objednávok

2,4 násobný nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

a

51% nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti aj mimo sezóny v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

Vyhľadávanie v Google je tak druhým najväčším zdrojom online objednávok.

Cieľ klienta minimálne 100 objednávok mesačne sme vždy dodržali.

autopožičovňa nárast objednávok z organického vyhľadávania

Poznámka: Autopožičovne sú typické tým, že ich hlavná sezóna je jar a letné mesiace, kým jeseň a zima sú slabšie, čo vidno aj na grafe.

3. Výsledky vo vývoji pozícií kľúčových slov

68% nárast slov v TOP 3 v porovnaní s východzou pozíciou

92% nárast slov v TOP 5 v porovnaní s východzou pozíciou

vývoj pozícií kľúčových slov

Výsledky sme dosiahli aj napriek dvom závažným prekážkam

  • Zapracovanie našich odporúčaní a zapracovanie kľúčových slov na webe bolo zdĺhavé. Prišlo k nim až po 3 mesiacoch spolupráce.
  • Po zapracovaní odporúčaní, z neznámych dôvodov prestali na týždeň fungovať podstránky pre jednotlivé mestá, kde má klient autopožičovňu. Kvôli tomu sa prepadli pozície na vyhľadávané a silno konkurenčné kľúčové slová. Počas toho týždňa značne klesla celková návštevnosť.

Predstavenie klienta

Autopožičovňa úspešne pôsobí na trhu s automobilmi v oblasti prenájmu áut, operatívneho leasingu, limuzínového servisu a organizovania eventov.

Na trhu je viac ako 10 rokov a získala aj top ocenenia vo svojom biznise.
požičovňa áut

Situácia

S klientom sme sa dohodli na spolupráci, ktorej výsledkom malo byť zvýšenie návštevnosti z vyhľadávača Google. Za posledné mesiace sa im totiž prepadla návštevnosť z vyhľadávania oproti minulým rokom a tým aj celkový počet objednávok. Ohľad bolo nutné brať hlavne na to, že požičiavanie áut je veľmi konkurenčná oblasť. Cieľom bolo zapracovať nové kľúčové slová na stránku a zdvihnúť pozície na najvyhľadávanejšie kľúčové slová.

Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov

Vzhľadom na stanovené ciele bolo potrebné zistiť, aké kľúčové slová majú dobré pozície, aby ostali zapracované a web neklesol ešte viac. No zároveň zapracovať nové relevantné kľúčové slová podľa zámeru vyhľadávania tak, aby čo najviac pasovali k vybranej podstránke.

  • Zapracovanie nový kľúčových slov
  • Zvýšenie pozícií vysoko vyhľadávaných slov
  • Rozmiestnenie kľúčových slov na podstránky (Veľa tých istých slov bolo zapracovaných na viacero podstránkach, čo jechyba.)
  • Získavanie spätných odkazov z rôznych domén na posilnenie odkazového portfólia
  • Pravidelné pridávanie nového obsahu na web (blog)

Riešenia

  • vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie
  • vypracovanie a zapracovanie OnPage dokumentu
  • SEO obsahová stratégia, linkbuilding, content, optimalizácia kľúčových slov na stránke
  • Návrh nových podstránok na webe, meranie cieľov v Google Analytics

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.