Miroslav Beňo v kategórii Prípadové štúdie

Ako dosiahnuť 51% nárast objednávok aj mimo sezóny – autopožičovňa Case Study

Prenájom áut je z pohľadu zákazníka veľmi jednoduché, no každý majiteľ autopožičovne sa bije so silnou konkurenciou. My sme aj napriek tomu klientovi zvýšili organickú návštevnosť z Google o 78% a počet kľúčových slov v top 3 pozíciách vzrástol o 68%. Vďaka našim aktivitám má klient 2,4 násobne viac objednávok čisto z neplateného Google vyhľadávania.
Ako dosiahnuť 51% nárast objednávok aj mimo sezóny – autopožičovňa Case Study

 Ciele klienta

1. Zvýšiť mesačnú návštevnosť z 3 700 aspoň na 5 000 z organického vyhľadávania Google. Ideálne na 6 000.

2. Zvýšiť počet objednávok z 34 na minimálne 100 objednávok mesačne.

biznis ciele klienta

1. Výsledky našej práce v návštevnosti

78% celkový nárast návštevnosti z vyhľadávania v Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

a

97% nárast návštevnosti z vyhľadávania Google mimo sezóny v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

Cieľom bolo do 12 mesiacov zvýšiť návštevnosť na 5 000 návštev mesačne, ale nám sa tento cieľ podarilo dosiahnuť už za 5 mesiacov, keď organická návštevnosť dosiahla číslo 5 276.

autopožičovňa navstevnost graf

2. Výsledky našej práce v počte objednávok

2,4 násobný nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

a

51% nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti aj mimo sezóny v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

Vyhľadávanie v Google je tak druhým najväčším zdrojom online objednávok.

Cieľ klienta minimálne 100 objednávok mesačne sme vždy dodržali.

autopožičovňa nárast objednávok z organického vyhľadávania

Poznámka: Autopožičovne sú typické tým, že ich hlavná sezóna je jar a letné mesiace, kým jeseň a zima sú slabšie, čo vidno aj na grafe.

3. Výsledky vo vývoji pozícií kľúčových slov

68% nárast slov v TOP 3 v porovnaní s východzou pozíciou

92% nárast slov v TOP 5 v porovnaní s východzou pozíciou

vývoj pozícií kľúčových slov

Výsledky sme dosiahli aj napriek dvom závažným prekážkam

  • Zapracovanie našich odporúčaní a zapracovanie kľúčových slov na webe bolo zdĺhavé. Prišlo k nim až po 3 mesiacoch spolupráce.
  • Po zapracovaní odporúčaní, z neznámych dôvodov prestali na týždeň fungovať podstránky pre jednotlivé mestá, kde má klient autopožičovňu. Kvôli tomu sa prepadli pozície na vyhľadávané a silno konkurenčné kľúčové slová. Počas toho týždňa značne klesla celková návštevnosť.

Predstavenie klienta

Autopožičovňa úspešne pôsobí na trhu s automobilmi v oblasti prenájmu áut, operatívneho leasingu, limuzínového servisu a organizovania eventov.

Na trhu je viac ako 10 rokov a získala aj top ocenenia vo svojom biznise.
požičovňa áut

Situácia

S klientom sme sa dohodli na spolupráci, ktorej výsledkom malo byť zvýšenie návštevnosti z vyhľadávača Google. Za posledné mesiace sa im totiž prepadla návštevnosť z vyhľadávania oproti minulým rokom a tým aj celkový počet objednávok. Ohľad bolo nutné brať hlavne na to, že požičiavanie áut je veľmi konkurenčná oblasť. Cieľom bolo zapracovať nové kľúčové slová na stránku a zdvihnúť pozície na najvyhľadávanejšie kľúčové slová.

Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov

Vzhľadom na stanovené ciele bolo potrebné zistiť, aké kľúčové slová majú dobré pozície, aby ostali zapracované a web neklesol ešte viac. No zároveň zapracovať nové relevantné kľúčové slová podľa zámeru vyhľadávania tak, aby čo najviac pasovali k vybranej podstránke.

  • Zapracovanie nový kľúčových slov
  • Zvýšenie pozícií vysoko vyhľadávaných slov
  • Rozmiestnenie kľúčových slov na podstránky (Veľa tých istých slov bolo zapracovaných na viacero podstránkach, čo jechyba.)
  • Získavanie spätných odkazov z rôznych domén na posilnenie odkazového portfólia
  • Pravidelné pridávanie nového obsahu na web (blog)

Riešenia

  • vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie
  • vypracovanie a zapracovanie OnPage dokumentu
  • SEO obsahová stratégia, linkbuilding, content, optimalizácia kľúčových slov na stránke
  • Návrh nových podstránok na webe, meranie cieľov v Google Analytics

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.