gonzales v kategórii Online marketing Web

Ako na tzv. Facebook spotrebiteľa?

Nemáte založený vlastný eshop, ale chcete byť úzko v kontakte so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach, ako je Facebook? Hovorí Vám niečo pojem F-commerce?
Ako na tzv. Facebook spotrebiteľa?

Nemáte založený vlastný eshop, ale chcete byť úzko v kontakte so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach, ako je Facebook? Hovorí Vám niečo pojem F-commerce?

 

 

Čítajte ďalej, pretože v RUonline sme pre Vás pripravili 7 základných F-commerce („facebook-commerce“) krokov pre Váš biznis, ktorými oslovíte široký záber potenciálnych zákazníkov a spotrebiteľov:
1. Facebook obchody, tzv. „F-Stores“ – zaregistrujte si klasický e-shop prevádzkovaný na Facebook-u. Princíp je jednoduchý. Stačí si vybrať zo širokej ponuky: http://www.click4webstore.com/sk-info.php, http://shopfeed.cz/, http://www.shoptet.cz/e-shop-na-facebooku/, http://www.plugofb.cz/ … atď.
2. Skupinové nakupovanie – dajte možnosť znížiť cenu vášho produktu užívateľom, ktorí klikajú na tlačidlo „Like (The more you like, the less you pay …)
3. Exkluzívne ponuky – prečo nevyužiť F-Store na ponúkanie limitovaných alebo exkluzívnych produktov ešte predtým, ako sa dostanú cez klasické distribučné kanály k svojim zákazníkom?
4. Odporúčania prostredníctvom Facebook fanúšikovských stránok – predaj priamo cez facebook nie je jediné biznis riešenie pre Vás. Viaceré firmy využívajú svoju Facebook stránku prioritne nie na predaj, ale na svoju prezentáciu a odporúčanie rozličných produktov a služieb. Dobrým príkladom je spoločnosť Amazon, ktorá takto ponúka a odporúča tovary, o ktoré je najväčší záujem na jej oficiálnej stránke, a ktoré dostali najviac „Like“-ov na Facebook-u.
5. „Nakúp a povedz“ – používajte pluginy na sociálnych sieťach, ak napríklad vaši potenciálni zákazníci nakúpia na Vašom e-shope, následne sú vyzvaní na stlačenie tlačidla „Like“, ich priatelia na facebooku uvidia, čo Váš zákazník nakúpil na vašom e-shope.
6. Facebook check-ins – dajte zákazníkom možnosť označiť sa prostredníctvom mobilného telefónu a mobilnej verzii Facebook-u vo vašej kamennej predajni. Dajte im za to zľavu, alebo nákupný BONUS v podobe tovaru zdarma. Módna značka GAP napríklad darovala zdarma džínsy prvým 10 000 ľuďom, ktorí sa v ich predajniach „očekovali“.
7. F-commerce v kamenných predajniach – Inšpirujte sa módnou značkou Diesel, ktorá nainštalovala informačné panely s fotoaparátom a internetovým pripojením na Facebook priamo do svojich predajní. Zákazníci sa tak v novom oblečení mohli odfotiť a následne zdieľať fotku na sociálnej sieti, kde ju komentovali a hodnotili ich priatelia a známi.

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.