Efektívna a úspešná SEO stratégia
Aj vy uvažujete nad SEO optimalizáciou a Linkbuildingom, ale nechcete nič nenechať na náhodu? My Vám v ONLINE TORO ponúkame 6 základných krokov, ktoré Vám budú garantovať úspešnosť a efektívnosť Vašich SEO aktivít pre Vašu web stránku:
1. Zoznam kľúčových slov:
Alfou i omegou každej SEO optimalizácie je komplexný zoznam všetkých relevantných kľúčových slov. Medzi najčastejšie využívané nástroje vyhľadávania týchto slov patria Wordtracker a aplikácia od Google Adwords – Nástroj pre návrh kľúčových slov, ktorý využívame aj u nás v RUonline.
2. Priradenie kľúčových slov k obsahu:
Aby miera odchodu zo vstupnej stránky nebola vysoká, je nevyhnutné rozdeliť nami vybrané kľúčové slová podľa obsahu v jednotlivých podstránkach a sekciách. Treba optimalizovať vždy to, čo návštevníci a potenciálni klienti/zákazníci od Vašej stránky očakávajú.
3. Založenie blogu:
Ak ešte nemáte založený blog, tak je ten najvyšší čas si ho zriadiť! Prioritou je zamerať sa na kvalitný obsah. To znamená, písať to, čo návštevníkov stránky môže teoreticky zaujímať a následne a najmä vkusne vkladať relevantné kľúčové slová, tak aby ich mohli čitatelia blogov a článkov nájsť a poprípade na ne i kliknúť.
4. Linkbuilding:
Kým predošlé tri kroky charakterizujú tzv. Onpage SEO faktory resp. nástroje, treba sa usilovať aj o Offpage SEO procesy, kde spadá najmä Linkbuilding resp. linkbuildingové aktivity.
Viac o budovaní jednosmerných i spätných odkazoch sa dozviete tu.
5. „Byť v obraze“:
Internetový marketing a reklama na internete sú jednými z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich a meniacich oblastí marketingu. V súčasnej dobe je k dispozícii veľké množstvo informačných portálov a webinárov na internete, ktoré sú určené práve na vzdelávanie v oblasti online a mobilného marketingu.
6. Meranie výsledkov:
K dispozícii máme niekoľko metrík, ktoré sú založené na dennej, týždennej alebo mesačnej báze a ponúkajú nám zaujímavé informácie týkajúce sa vyhľadávania nami zvoleným kľúčových slov – ich pozícia pre daný web, početnosť vyhľadávania konkrétneho kľúčového slova, ROI atď.
Autor: Ing. Ľuboš Oláh, Sales & Online marketing