gonzales v kategórii Online marketing SEO

Efektívna a úspešná SEO stratégia

Aj vy uvažujete nad SEO optimalizáciou a Linkbuildingom, ale nechcete nič nenechať na náhodu? My Vám v RUonline ponúkame 6 základných krokov, ktoré Vám budú garantovať úspešnosť a efektívnosť Vašich SEO aktivít pre Vašu web stránku:
Efektívna a úspešná SEO stratégia

Aj vy uvažujete nad SEO optimalizáciou a Linkbuildingom, ale nechcete nič nenechať na náhodu? My Vám v ONLINE TORO ponúkame 6 základných krokov, ktoré Vám budú garantovať úspešnosť a efektívnosť Vašich SEO aktivít pre Vašu web stránku:

 

1. Zoznam kľúčových slov:

Alfou i omegou každej SEO optimalizácie je komplexný zoznam všetkých relevantných kľúčových slov. Medzi najčastejšie využívané nástroje vyhľadávania týchto slov patria Wordtracker a aplikácia od Google Adwords – Nástroj pre návrh kľúčových slov, ktorý využívame aj u nás v RUonline.

 

2. Priradenie kľúčových slov k obsahu:

Aby miera odchodu zo vstupnej stránky nebola vysoká, je nevyhnutné rozdeliť nami vybrané kľúčové slová podľa obsahu v jednotlivých podstránkach a sekciách. Treba optimalizovať vždy to, čo návštevníci a potenciálni klienti/zákazníci od Vašej stránky očakávajú.

 

3. Založenie blogu:

Ak ešte nemáte založený blog, tak je ten najvyšší čas si ho zriadiť! Prioritou je zamerať sa na kvalitný obsah. To znamená, písať to, čo návštevníkov stránky môže teoreticky zaujímať a následne a najmä vkusne vkladať relevantné kľúčové slová, tak aby ich mohli čitatelia blogov a článkov nájsť a poprípade na ne i kliknúť.

 

4. Linkbuilding:

Kým predošlé tri kroky charakterizujú tzv. Onpage SEO faktory resp. nástroje, treba sa usilovať aj o Offpage SEO procesy, kde spadá najmä Linkbuilding resp. linkbuildingové aktivity.

Viac o budovaní jednosmerných i spätných odkazoch sa dozviete tu.

 

5. „Byť v obraze“:

Internetový marketing a reklama na internete sú jednými z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich a meniacich oblastí marketingu. V súčasnej dobe je k dispozícii veľké množstvo informačných portálov a webinárov na internete, ktoré sú určené práve na vzdelávanie v oblasti online a mobilného marketingu.

 

6. Meranie výsledkov:

K dispozícii máme niekoľko metrík, ktoré sú založené na dennej, týždennej alebo mesačnej báze a ponúkajú nám zaujímavé informácie týkajúce sa vyhľadávania nami zvoleným kľúčových slov – ich pozícia pre daný web, početnosť vyhľadávania konkrétneho kľúčového slova, ROI atď.

 

Autor: Ing. Ľuboš Oláh, Sales & Online marketing

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.