gonzales v kategórii Online marketing SEO

Efektívna a úspešná SEO stratégia

Aj vy uvažujete nad SEO optimalizáciou a Linkbuildingom, ale nechcete nič nenechať na náhodu? My Vám v RUonline ponúkame 6 základných krokov, ktoré Vám budú garantovať úspešnosť a efektívnosť Vašich SEO aktivít pre Vašu web stránku:
Efektívna a úspešná SEO stratégia

Aj vy uvažujete nad SEO optimalizáciou a Linkbuildingom, ale nechcete nič nenechať na náhodu? My Vám v ONLINE TORO ponúkame 6 základných krokov, ktoré Vám budú garantovať úspešnosť a efektívnosť Vašich SEO aktivít pre Vašu web stránku:

 

1. Zoznam kľúčových slov:

Alfou i omegou každej SEO optimalizácie je komplexný zoznam všetkých relevantných kľúčových slov. Medzi najčastejšie využívané nástroje vyhľadávania týchto slov patria Wordtracker a aplikácia od Google Adwords – Nástroj pre návrh kľúčových slov, ktorý využívame aj u nás v RUonline.

 

2. Priradenie kľúčových slov k obsahu:

Aby miera odchodu zo vstupnej stránky nebola vysoká, je nevyhnutné rozdeliť nami vybrané kľúčové slová podľa obsahu v jednotlivých podstránkach a sekciách. Treba optimalizovať vždy to, čo návštevníci a potenciálni klienti/zákazníci od Vašej stránky očakávajú.

 

3. Založenie blogu:

Ak ešte nemáte založený blog, tak je ten najvyšší čas si ho zriadiť! Prioritou je zamerať sa na kvalitný obsah. To znamená, písať to, čo návštevníkov stránky môže teoreticky zaujímať a následne a najmä vkusne vkladať relevantné kľúčové slová, tak aby ich mohli čitatelia blogov a článkov nájsť a poprípade na ne i kliknúť.

 

4. Linkbuilding:

Kým predošlé tri kroky charakterizujú tzv. Onpage SEO faktory resp. nástroje, treba sa usilovať aj o Offpage SEO procesy, kde spadá najmä Linkbuilding resp. linkbuildingové aktivity.

Viac o budovaní jednosmerných i spätných odkazoch sa dozviete tu.

 

5. „Byť v obraze“:

Internetový marketing a reklama na internete sú jednými z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich a meniacich oblastí marketingu. V súčasnej dobe je k dispozícii veľké množstvo informačných portálov a webinárov na internete, ktoré sú určené práve na vzdelávanie v oblasti online a mobilného marketingu.

 

6. Meranie výsledkov:

K dispozícii máme niekoľko metrík, ktoré sú založené na dennej, týždennej alebo mesačnej báze a ponúkajú nám zaujímavé informácie týkajúce sa vyhľadávania nami zvoleným kľúčových slov – ich pozícia pre daný web, početnosť vyhľadávania konkrétneho kľúčového slova, ROI atď.

 

Autor: Ing. Ľuboš Oláh, Sales & Online marketing

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem, aby vaša webstránka začala konečne zarábať?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.