151% zvýšenie organickej návštevnosti aj pri rebrandingu

Aj napriek rebrandingu klienta z cat.sk na zeppelin.sk, sa nám podarilo (a stále darí) dosahovať nasledovné…
1. ZMENA VO VÝSLEDKOCH V GOOGLE
Pôvodný stav na začiatku spolupráce (30. 10. 2012) a na základe analýzy kľúčových slov – 19 kľúčových slov na prvej strane v Google.sk. Súčasný stav (27. 5. 2015) – 62 kľúčových slov.
2. ZLEPŠENIE POZÍCIÍ NA KĽÚČOVÉ SLOVÁ DÔLEŽITÉ PRE BIZNIS KLIENTA
„nakladače“ – od septembra 2013 stále na 1.mieste, pôvodne 24.miesto
„požičovňa stavebných strojov“ – od februára 2013 stále na 1. mieste , pôvodne 11. miesto
„rýpadlá“ – od júna 2014 stále na 1. mieste, pôvodne na 10. mieste
„servis strojov“ – od októbra 2014 stále na 1. mieste, pôvodne 50+
„minirýpadlo“ – od augusta 2014 stále na 1.-2. mieste, pôvodne 50+
„stavebné stroje“ – od apríla 2013 1.-3. miesto, pôvodne 34. Miesto
3. ZVÝŠENIE ORGANICKEJ NÁVŠTEVNOSTI
Organická návštevnosť za rok 2015 dosahuje najvyššie hodnoty aké kedy mala. Od júna 2013 návštevnosť stúpla o 151%.

Organická návštevnosť
4. POČET RELÁCIÍ Z ORGANICKÉHO VYHĽADÁVANIA
Stúpol oproti roku 2013 o 143,91%.
Relácia je vyjadrenie všetkých akcií, ktoré užívateľ vykoná na webovej stránke. Jeden návštevník môže otvoriť viacero relácií. Za novú reláciu sa považuje každá, ktorá sa opakuje po 30 minútach nečinnosti alebo návšteva stránky z iného zdroja.
5. NOVÁČIKOVIA
Počet nových používateľov vzrástol o 146,68%. Čo je 2,5 násobok oproti roku 2013.
O KLIENTOVI
Spoločnosť Zeppelin SK, s.r.o. je vedúcou firmou na trhu stavebných, zemných a lomových strojov, ale aj energetických systémov v Slovenskej republike. Hlavnou činnosťou je predaj, nákup, servis, oprava a prenájom tejto techniky a malej stavebnej mechanizácie.
ÚLOHA – ZADANIE – TASK
„Z hľadiska brandu požadujeme TOP pozície na Google.sk na vybrané kľúčové slová, zvýšenie návštevnosti z relevantných kľúčových slov, zväčšenie počtu dopytov (leads) z webstránky.“
AKO SME SA S TÝM POBILI
Milujeme čísla a informácie, pretože vďaka nim dokážeme pracovať efektívne. Najskôr sme zmapovali situáciu a pripravili analýzu konkurencie a kľúčových slov. Ako sa ukázalo, toto online prostredie je veľmi súťaživé a dopyt po zadaných kľúčových slovách tiež. Challenge accepted!
Pre pokoj duší v kancelárii sme sa zamerali aj na audit webovej stránky klienta. Preverili sme jej SEO i technické nedostatky, vždy sa nejaké nájdu a navrhli vylepšenia. Implementovali sme SEO onpage, pričom každý mesiac pokračujeme v linkbuildingu, kontrole technického stavu i drobným SEO úpravám. Spolu s navrhnutou SEO stratégiou sme sa dopracovali k výsledkom, ktoré ste už videli. Ani tu sa naša práca nekončí, preto aj nastavenú stratégiu prispôsobujeme novým podmienkam. Nenecháme si tie prvé priečky predsa ujsť! Spolupráca dosahuje skvelé výsledky aj vďaka tomu, že klientka je otvorená našim nápadom a neustálemu prispôsobovaniu SEO stratégie.